<asistan/> Nedir?

Kurumsal Giyimde Yeni Nesil Satın Alma Deneyimi

Radyum<asistan/> sadece bir sipariş ekranı değildir. O, sizi anlayan, süreçlerinizi sadeleştiren ve kurumsal giyim operasyonlarınızı kolaylaştıran dijital iş ortağınızdır.

2004 yılından bu yana Türkiye’nin önde gelen kurumsal giyim markalarından biri olarak, iş kıyafetleri alanında edindiğimiz 20 yıllık üretim, tedarik ve müşteri deneyimi birikimini Asistan platformuyla dijital ortama taşıdık, yeni paydaşlarımıza da bu deneyimi sunmaya devam ediyoruz.
İletişime Geç

Neden Asistan?

Kurumsal giyim satın alımları genellikle yoğun, zaman alıcı ve çok aşamalı süreçlerdir. Radyum Asistan bu süreci şu şekilde dönüştürür:
  • Kişiselleştirilmiş Panel: Her firmaya özel model, fiyat ve stok görüntüsü
  • Anlık Sipariş Takibi: Kargodan paket listesine, tüm sevkiyat süreci canlı izlenir
  • Fatura Arşivi: Tüm siparişler geçmişe dönük olarak erişilebilir
  • Asistan Ekibi Desteği: Her kurumun yanında süreç yöneticisi bulunur
  • Çoklu Lokasyon Yönetimi: Birden fazla şehirdeki depo ya da şube için ayrı teslimatlar planlanabilir

Sektörde Eşi Benzeri Yok

Radyum <asistan/> ‘ı benzersiz kılan nedir?

Türkiye’de ilk defa kurumsal giyim siparişi için geliştirilen uzmanlaşmış bir yazılımdır
Sadece teknik değil aynı zamanda iletişim, satın alma, lojistik ve muhasebe ihtiyaçlarını aynı platformda çözer
Her kullanıcıya sektörüne ve şirket yapısına uygun arayüz deneyimi sunar
KOBİ’den holding yapısına kadar farklı ihtiyaçlara özel esneklik sağlar

>

Kurumsal Kıyafet Sektöründe 20 Yıllık Tecrübe

İş ortaklarımızla paylaştığımız tecrübe dolu 20 yılı geride bırakarak kurumsal kıyafet
sektörünün önemli aktörlerinden biri haline geldik.

Asistanı Kullananlar

<asistan/> Ne Yapar?

<kolay/>

Çok yönlü kurumsal kıyafet siparişleri tek bir yerde kolayca toparlanır.

<hızlı/>

Kurumsal kıyafet operasyonlarının yönetimine hız kazandırır, tek tıkla sonuca ulaştırır.

<zaman/>

İş yükünü alır, geriye zamanı bırakır.

%85

Zaman Tasarrufu

300.000+

Kıyafet Tedariği

6.000+

Kullanıcı

Sık Sorulan Sorular

Çok noktalı kurumsal kıyafet operasyonu olan; bayiler, distribütörler, yetkili servisler, zincir marketler ve hizmet sektöründe faaliyet gösteren markalar kurumsal kıyafet operasyonu yönetimi için Radyum Asistan’ı kullanıyor.
Radyum Asistan ile kurumsal kıyafet operasyon süreçlerinin tüm aşamaları anlık olarak takip edilir. Asistan, markaların her bir noktasının sipariş ettiği kıyafetlerin beden ölçülerini hafızasında tutabilir, canlı stok takibi yapabilir, kargo süreçlerinin özetini çıkarır, sistemde yapılan tüm işlemlerin güncel raporlarını hazırlar ve destek hattıyla hızlı bir iletişim deneyimi sunar.
Radyum Asistan birden fazla noktadan gelen kurumsal kıyafet siparişlerini sizin yerinize tek bir panelde toplar, bu noktalardan gelen siparişlerin teslimat bilgisini raporlar, hazırlanan siparişlerin paketleme listelerini oluşturur, siparişlerin faturalarına hızlı ve kolay ulaşım imkanı sağlar ve her bir noktanın iade, değişim süreçlerini organize eder. Kısacası Radyum Asistan; kurumsal kıyafet operasyonunu yönetmeyi kolay bir hale getirir, iş yükünüzü hafifletir, karmaşayı ortadan kaldırır.

Destek Hattı

Telefon:
0850 305 41 75
Email:
destek@radyum.com.tr
Çalışma Saatleri:
Hafta içi : 08:00 - 18:00

İletişim Formu

© 2022 Powered by Radyum